Lupii Dacilor Trofeul Muscelului 2019

Iata si punctul final al Lupii Dacilor Trofeului Muscel 2019 si al participarii mele, cel putin pentru acest sezon la cursele de MTB. Important este sa ai puterea sa zambesti sunt de parere. Mi-a placut enorm zicala cu “Pain is only temporary, Quiting lasts forever” si de prea multe ori aceste cuvinte m-au motivat sa continui in ciuda incidentelor de tot felul, care au i-au facut pe unii colegi de pedala sa ma ridiculizeze.

Chiar si in ziua cursei, am luptat cat am putut de tare pentru a nu fi un quitter, dupa ce bicicleta neagra din stanga – ca sa vedeti cat sunt de delicat cu un anumit brand caruia i-am oferit toata increderea mea dar si tot bugetul meu pentru o bicicleta pe care o consideram competitiva, m-a lasat balta din nou, aproximativ al saptelea incident la un numar de curse pentru care iti ajung degetele de la maini.

Vechitura asta de bicicleta rosie din dreapta, pe care o am din 2013 si-a facut si astazi treaba, dupa ce am mers peste 10 km pe jos, pana la finish, am preluat-o de la Roxana, care a incheiat tura scurta cu locul 2 la categoria de varsta si am dat o fuga pana in Leresti. Am revenit apoi in Bughea, unde am intrat inapoi in traseu, kilometri buni mai jos fata de locul incidentului cu bicicleta neagra.

M-am simtit extraordinar, am dat tot ce am putut, mergand in ritm de concurs pe un traseu gol, simtind ca asta sunt si ca asta trebuie sa fac. Nu am rupt schimbatorul, lantul, nu am stricat nimic la KTM-ul Myroon Elite si am coborat cu furca Lauf, aproape fixa, un traseu de enduro! Totul a fost perfect, dar, spre marele meu regret, doi arbitri, despre care voi tine pentru mine parerea ca un rol de bounceri la un club de noapte le-ar fi prins mai bine, au invocat o ora limita despre care nu am citit nicaieri pe site ca ar fi existat – am verificat pe site inainte de a reintra in traseu si m-au obligat sa ma intorc pe asfalt pe ultimii kilometri.

Mi-am dorit enorm sa ajung la finis, chiar si daca stiam ca voi fi descalificat pentru schimbarea bicicletei. Cum dragoste cu forta nu se poate insa, am decis sa ma opresc aici. Mai mult decat evident, nu am sa ma las de sport, iar tabara de antrenori Postural Alignment la care tocmai am participat mi-a confirmat si mi- a dat incredere ca se gasesc variante in acest sens. Taberele MTB Skills and Boot Camp merg mai departe , pentru ca inclusiv din ce am vazut azi in traseu, am incredere ca fac un lucru util pentru rideri si riderite.

In direct, live poti vedea … aici … pe pagina de facebook.